søndag 26. februar 2012

..Shopping!!.. =D =D


Da jeg så denne søte pingvinen med ørevarmere, bare måtte jeg ha den! Elsker t-shirts med søte trykk! ;)


..og da var det kanskje ikke så rart at jeg bare måtte plukke med meg denne bunny tee`en også.. ;)


Nye basic jumpere fra Vero Moda. <3


Basic fra h&m.


Nye chinos! =)


Åh, det er såå GØY å få pakke i posten! =D Jeg blir akkurat som en liten unge i en godteributikk når jeg får hentelapper og postpakker! ;)


Elsker den nye hettegenseren min! <3 Fin til både lounge og trening. =)


Den har fleecebørstet innside, og er supermyk, varm og deilig. =)


College Sweat fra Only. Deilig slack-off genser! ;)


Herlig cardigan fra Vero Moda. Er vanligvis ikke glad i hvite / naturhvite plagg (kanskje fordi jeg blir helt "utvasket", så blek som jeg er), men denne likte jeg veldig godt! =)


Jeg elsker å pakke meg inn i store myke sjerf, og har det siste året fått helt skjerfe-dilla! ;-) Jeg er spesielt glad i snoods (tubeskjerf)!! <3 Den nye lyserosa snood`n min er en av favorittene akkurat nå. <3


Kjøpte også denne brun-beige snood`n for halvannen uke siden, og den er blitt flittig brukt allerede (det er nesten så jeg gruer meg til sommeren kommer, og jeg ikke kan snuggle nesa mi ned i de varme, myke, koselige skjerfene lenger!). ;)


Er litt tvil om denne koksgrå snood`n.. Jeg liker den egentlig veldig godt, men den er mye mørkere og mye større i virkelighgeten enn hva jeg hadde trodd ut i fra bildene på nettet. Så jeg vet ikke.. er litt usikker på om jeg skal beholde skjerfet eller sende det i retur..). =S


Cosy knits.. <3


Her er den grå-beige snood`en, i helt gjennomsnittlig "normal" størrelse..


..mens den koksgrå snood`n er helt latterlig "oversized", enormt svær i forhold.. =S Det ser jo nesten ut som om jeg går med en støttekrage etter brudd i nakken eller noe, og ikke et kjempesvært tubeskjerf, hehe.. ;) Men, - snood´n er vanvittig god og varm og luuun. Så.. jeg heller vel egentlig mest mot å beholde den.. thihi ;))


Ny BH fra favoritt-undertøysbutikken min, La Senza. Det er den eneste butikken som selger bh-størrelser litt "utenom det vanlige" (dvs. bh-størrelser jeg bare kan drømme om å finne på h&m, Lindex, Cubus e.l.). Jeg blir kjempefrustrert og nesten helt på gråten hver gang jeg, etter å ha prøvd meg på nok en forgjeves bh-jakt i h&m butikkene, kommer tomhendt ut igjen, både oppgitt, fortvilet, irritert og en smule aggressiv. ;) Jeg aner virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten La Senza butikken! <3


Nye pulsvarmere, kjøpt på salg for 30kr (der frakten kostet 50kr, hihi). ;) Kjempevarme og deilige! <3


Ferskenfarget skjerf med fulge-motiv. <3


Blir fin å ha til våren. =)


Liten lyseblå snood fra h&m.


Fin å bruke på milde vinterdager. =)


Elsker disse Snuggle-sokkene! <3


De har sånn "puse-pels" på innsiden, og er utrolig myke og varme! <3



På undersiden er det bittesmå røde hjerter som "klistrer" seg til gulvet når jeg luffer rundtom i leiligheten (du vet, - sånn "anti-slip" som vanligvis brukes av 3-4 åringer og eldre damer med benskjørhet). Veldig søtt! ;)


<3

10 kommentarer:

Vestfoldgirl sa...

Så mye fint du har shoppet...igjen!!! Mange fine gensere, det er sånn som er greit å ha. Jeg mangler alltid gensere..La Senza skulle jeg vært på. Har samme problem og hater å kjøpe bh. Men har faktisk funnet en god på Lindex i ordentlig stor størrelse...men de er så dyre, det er dårlig gjort! La Senza finnes i hvert fall ikke i området her..må kanskje til oslo - eller til bergen da!!
Sv: Ja det er veldig greit med hytta en liten 3-timers biltur unna ;) Hehe Emma har lånt min jakke for anledningen!! Hun har ikke på seg noe sånn ute, men hun finner seg i alt, når jeg kler på henne inne :)hun er god!!

-BB sa...

Jeg handler mye på nettet selv! Føles jo som bursdag og jul på en gang når man skal hente en pakke:D

motionocean sa...

Det var ikke lite! Søsters vil bli sjaluuu om hun ser alle de skjerfene; hun fikk seg aldri et sånt et... Også så søøøøte t-skjorter! Og sånne sokke-greier med hjerter under, de er skikkelig behagelige inni, sant? ååå!

Marit sa...

De to t-skjortene, herregud så tøffe! :D Mye fint du har kjøpt ;)

Anne C. sa...

SV, Vestfoldgirl: Ja nå som det snart blir varmere, er det greit å ha noen basic topper liggende klar til sommerbruk. =) Ja, jeg synes det er utrolig dårlig gjort av butikkene å ikke tilby store størrelser! Er jo noen spesial undertøysbutikker som har litt mer uvanlige størrelser, men det er skikkelig kjiipt at man skal "straffes" med skyhøye bh-priser bare fordi man har store pupper! :-/

De hadde La Senza i Bergen, men den er dessverre nedlagt. =( Begynte da å bestille fra nettbutikken deres, men nå er den også lagt ned *hyyl*. Men tror eierne holder på å "pusse opp" nettbutikken, så satser på at den snart er oppe og går igjen! =)

Anne C. sa...

SV, -BB: Ja, av og til synes jeg faktisk at nettshopping nesten er gøyere enn vanlig shopping! ;) Når man får hentelapper og postpakker, har man bygget opp masse forventning og gått lenge og ventet og gledet seg.. man får på en måte nyte hele shopping prosessen litt lenger enn om man "bare" betaler for noe direkte i kassen. ;)

Anne C. sa...

SV, Motionocean: Eh, jeg har ikke kjøpt alt på en gang da.. ;) Har kjøpt litt og litt, og "samlet" alt opp i et innlegg for seg.

Lurer på om jeg noen gang kommer til å bli for voksen til slike søte, småbarnslige t-skjorter..? hihi ;) De kosesokkene er bare helt utrolige, kjempevarme og myyyke inni! <3

Anne C. sa...

SV, Marit: Ja, jeg snappet dem i samme øyeblikk jeg så dem! De SKULLE jeg bare HA! ;) Tror egentlig de er ment å være pysj t-shirts, men jeg kommer nok til å bruke dem som vanlige t-skjorter. ;)

Hilde sa...

Så mye fint du finner! Du er god;)
Det er så herlig å handle ting man trenger, og jeg kjenner meg veldig igjen i følelsen av å få pakker i posten! Jeg føler meg som en liten unge på julaften:) herlig, egentlig!

Moro at du viser fram alt:)

Klem

Anne C. sa...

Sv, Hilde: Ja, jeg er nok en liten shopoholiker.. ;) Synes det er veldig morro å lese andre blogger og se innkjøpene deres. =) Liker å se alt de har kjøpt, og av og til finner man jo tips til ting man kunne tenke seg selv også. =)