mandag 26. september 2011

Sunday = Skating


Det ble en 3-timers økt på isen idag (pluss litt "secret-skating" etter stengetid, minus noen småpauser for de vonde beina mine, samt litt småpludring på isen). Hehe ;)

Skatet med niesen min Iselin (hun med det lange lyse håret, svarte klær og knallblå hjelm), pluss noen jenter fra ungdomsgruppa. Iselin er blitt sååå kjempeflink!! Hun hopper og spretter i vei som bare det, og snurrer som en liten virvelvind. :) Hun er på god vei i sin storesøsters (konkurranseløpers) fotspor, - og vel så det! :)

Se så flinke..!! =D
..Ijaaaa....ooiiii.. Haha!! ;)

Da Zamboni-mannen skulle preppe isen, måtte vi ta en 10 minutters ufrivillig pause, og benyttet like godt time-out`en til å små-spise på litt "nødproviant".. :

Ballerina-kjeks..
..for små og store isprinsesser.. ;)

Plutselig var klokken 18, og ishallen skulle stenge for dagen. =( Men jeg var som vanlig veldig treig av isen, og da alle andre hadde pakket sammen og dratt hjem, "grein" jeg meg til å få skate i 15-20 minutter til, mens curlingbane og diverse ble ryddet. ;) Snille Zamboni-mannen / trønder-mannen..!! =) Ikke verst å ha en hel ishall for seg selv! =D

Prøvde å snutte en ûber-sliten, vaklende piruett helt på slutten, men det var ikke så lett å holde det dustete tunge, store kameraet med bare en hånd. =S (Tror jeg må "slipe shopping-klørne" mine, og gå på jakt etter et nusselig, lite jente-kamera).. hihi ;)

Whiiiii!! =D

Nå er jeg deilig sliten i føttene! Gleder meg til å hoppe under dyna, og drømme søtt om pannekake-piruetter og flygende kameler! ;) Gleder meg allerede til neste kosestund på isen!! <3

Happy Skatings, folkens! ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så moro å få "bli med" på den siste filmsnutten :D

Spennende (og uvanlig?) sport du driver med!

Anonym sa...

Så bra at du fikk hatt en fin stund på isen :)

Anne C. sa...

Ja, søndagen ble en skikkelig opptur i forhold til resten av uken. =)

Kunstløp er utrolig utfordrende ja, spesielt om man er i 20-30 årene, og aldri har gått på kunstløp før.. ;) Tror det er relativt få på min alder som driver å snurrer og hopper og "flyr" og "tryner" på isen (de har andre, bedre ting å ta seg til..).. hihi ;p

Mariann sa...

Tøft! Jeg klarer så vidt å holde balansen på isen, så jeg skjønner virkelig ikke hvordan det går an å hoppe rundt slik :p