mandag 5. september 2011

For halv maskin


I dag karet jeg meg omsider ut av døra (kl 12 ! huff!), spaserte rolig ned til sykehuset, og tok heisen opp på labben. Mens andre gikk i tynne gensere og nøt de 15 varmegradene og små-gløtt av sensommer-sol , gikk jeg med vattert parkas (med glidelåsen dratt helt opp), sjerf i halsen. og fleecevotter på hendene (de fleece-vottene fikk noen rare, stirrende blikk ja! hihi). ;) Og likevel frøs jeg.

Etter siste del av den lille gåturen ble jeg overopphetet og svett, men begynte selvfølgelig å fryse igjen straks jeg satt meg ned på labben for å pippettere. Det var heldigvis ikke noe forsøk som skulle gjøres idag, bare litt pippettering, sjekke hvor mye jeg hadde igjen av lagerløsninger fra forrige forsøk, og beregning av hvor mye jeg må lage av nye lagerløsninger til det neste forsøket. Etterpå stakk jeg bort på blodbanken og bestillte blod til neste blodplate-isolering.


Deretter bar det rett hjem igjen. Da jeg kom hjem i leiligheten, var hodet mitt nok en gang nær kokepunktet, og svetten silte. Jeg tok en kort og etterlengtet hvil på sofaen, før vi dro på butikken og handlet mat, appelsiner og halspastiller. På veien hjem dro vi innom Dolly Dimples for å få med oss litt rask og lettvindt middagsmat. ;)


Los Bandidos og Bankers (nr. 19 og 10)..:
All time favourites! <3

Favorittserien for tiden..:

Noen pizzastykker og HIMYM-episoder senere, sovnet jeg utmattet av i armkroken til typen, og våknet ikke før et par timer senere, helt i ørske på sofaen, med bustete sovehår som stod statisk ut, til alle kanter!


;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du burde holdt senga i dag og! skjønner jo godt du sovna på sofaen, kroppen var nok utslitt! håper du føler deg en smule bedre i dag!!
Sv: Du har jo i hvert fall en kjæreste, som kanskje en dag går ned på kne og frir!! og da kan du begynne å tenke på nydelige prinsesse bryllupskjoler og sånn :) Jeg må først av alt finne meg en mann, og det er ikke lett!! ;)

motionocean sa...

Pippettere? Jaja, kulde, varme, vi må vel alle godta det... Her er det heldigvis akkurat passelig til å være høst! :D