søndag 1. mai 2011

Got Ice..??


Så var sesongens siste is-krystall fra skøyte-hallen smeltet og forsvunnet.. =(

Den eneste isen (foruten soft-is, saft-is, og kule-is, haha..) som jeg kommer til å være i nærheten av de neste månedene er..
..de søte isbitene mine, som lages kontinuerlig av min fine, uunnværlige isbit-maskin! =)

Jeg har alltid vært vannvittig glad i, nesten avhengig av isbiter! Før jeg fikk isbitmaskin var fryseren konstant fyllt opp med MASSE isbitposer, og i glasset mitt er det som oftest mye mer isbiter enn det er drikke! hihi ;)

Men julaften 2008 pakket jeg opp en svæær julegave, fryktelig spent og kjempe-nysgjerrig på hva i all verden dette her kunne være for noe. Jeg hyyylskreik og bokstavelig talt hoppet av glede da jeg oppdaget at det var en ISBIT-MASKIN !! =D *snille snille familien min!* <3 ;-*


Desverre sa denne isbitmaskinen takk for seg etter bare noen måneder, og jeg måtte "nøye meg" med å leve på isbitposer i noen uker "post mortem isbit-maskinum", før både jeg og typen holdt på å "avgå med døden" selv, av savnet etter vår fantastiske, uunværlige husholdningsartikkel nummer EN. Dermed endte det med at typen dro meg med ut på biljakt etter en ny isbitmaskin, og vi fant den siste som var igjen av det slaget vi ville ha, og typen kjøpte den på flekken, uten å nøle et eneste sekund!! *snille snille Tigerpusen min* <3 ;-*


Alt endte godt tilslutt, - vi ble vi velsignet med en ny og fin isbitmaskin, som heldigvis har holdt koken siden, og produserer massevis av søte isbiter, for fullt, den dag i dag. =)


Jeg ELSKER isbit-maskinen min! <3

Ingen kommentarer: