mandag 16. mai 2011

Familieforøkelse!


VI HAR FÅTT OSS KANINER !!! <3 =D =D =D

TO DVERGVEDDERE !!! <3 =D

Fredag etter jobb kom typen for å hente meg. Vi skulle bare en kjapp tur innom matbutikken, men siden hele senteret bunget av 17.mai-tilbud, ble det til at vi gikk innom et par andre butikker også.

Tilfeldigvis gikk vi innom dyrebutikken (noe typen muligens skulle ønske at vi aldri hadde gjort, hihi). ;) For rett utenfor hadde de stilt ut en masse utebur og løpegårder, i tillegg til en "lekegrind" med 4 kjempesøte, skjønne, herlige kaniner!! <3


Jeg falt PLADASK.

Det var kjærlighet ved første blikk, bokstavelig talt!

Jeg ble stående, og klarte ikke for mitt bare liv å ta øynene vekk fra de herlige, små søte skapningene. Det kom bort fullt i småunger, som stod og beundret dem en stund sammen med mødrene eller bestemødrene sine. Damene utbrøt "Åh, det er noe av det søteste jeg noooen gang har sett!!!", "Åh, har du SETT noe SÅ nuusseliiig??!!!", før de tuslet videre til neste butikk.

Jeg ble stående og titte. Helt hypnotisert av begeistring, omtrent som en liten unge (eller i følge typen, - verre enn en unge). Unger kom, og unger gikk. Til enhver tid var det fullt i småunger som stod og tittet beundrende på de nusselige pelsdottene. En hel haug med småunger. Og meg. hihi ;)

Jeg stod og stod. Og stod og stod.

Typen gjorde flere iherdige forsøk på å løsrive meg , men til tross for en helhjertet innsats, var jeg ikke til å rikke. Til slutt gav han opp, og satt seg ned på en benk like inærheten. Der ble han sittende i nærmere tre kvarter.

Jeg fikk damen i butikken til å komme ut og løfte opp kaninene, en etter en, så jeg fikk se ordentlig på dem, holde dem, og kose på dem. Jeg spurte om jeg kunne få holde av den lille hvite, blåøyede kaninen til dagen etterpå. Jeg har lagt av og reservert mye rart opp igjennom årene (både klær og sko, sydenreiser og juletrær), men jeg hadde aldri trodd at jeg noengang skulle komme til å holde av / reservere en liten, nusselig baby-kanin! ;)

Da jeg kom tilbake dagen etter, hadde jeg klart å overbevise typen om at vi burde ha to kaniner istedenfor en (siden kaniner er lykkeligere når de er to enn når de er alene). Vi hadde tenkt å ta begge de to hel-hvite (siden disse to var søsken), men da vi kom frem viste det seg at den andre hel-hvite var blitt solgt litt tidligere på dagen.

Vi valgte den lille hel-hvite blåøyde som jeg hadde holdt av (en hann), og den store hvite med beige caffe-latte ører (en hunn). <3

(Mine to nusselige små, i "lekegrinden" utenfor dyrebutikken! ;) vi valgte de to som sitter og snuser på hverandre! ;) Så søte! hihi).. <3

I bilen, på vei hjem. =)

Vel hjemme, mens de venter på at buret klargjøres og ordnes.

De to små søte hjerteknuserne mine! <3 ;-*

Nettopp flyttet inn.. og ALT skal snuuses på..


Hvor blir det av maten..??!!

Innflyttelses-fest i det nye hule-huset..

Fornøyd liten prinsesse!

Lille go`gutten min! <3 Synes han likner litt på Albert Einstein.. hihi ;)

"Lille hare-frøkna" poserer.. ;)

Lille nysgjerrigper.. ;)

Kose-jenta har oppdaget do-kassen for første gang..

Go`klumpen snuuser med vibrerende nesebor..

Dagens høydepunkt; - Høy-spising!! ;)

Yummy! =)

En smule forvirret.. "Hva skal jeg oppi her..??" ;)

Hmm.. *Tenker så det knaker*

"Hakke peiling.. Skjønner det fremdeles ikke!".. ;)

Lille frøken Diva.. ;)

Hos Lille Godteguri går pellet`en ned på høykant!.. ;)

Bottoms Up! ;)

De to herme-gåsene av noen pels-klumper skal gjøre alt sammen med hverandre, samtidig! ;)

De henger sammen som erteris! <3

BFF`s !! <3 =)


£>Hjerteknuserne mine<3

;-*

Ingen kommentarer: