mandag 16. mai 2011

Bed Bath and Beyond


Apropo shopping.

Interiør-shopping har mye av æren for at jeg har overlevd et usedvanlig magert shopping år (mht klær, sko, accessories og sminke shopping).


På nyåret fikk vi oss ny sofa! Wheehee!! =D Endelig en sofa hvor vi kan ligge to i bredden og se film og kose oss i sofakroken en fredagskveld! =) Den er såå god å sitte i (for ikke å snakke om ligge i)!!! <3

Hjerte-formet lys-lykt.

Plante-potte/lys-lykt.

Plante-potte/lys-lykt.

Telys-holdere.

Roser og sylinder-vase.


Is-bøtte!

Typen overrasket meg en dag da han kom hjem med denne fine orkide`en. <3 Jeg er veldig glad i orkide`er (og det er en av de få plantene jeg faktisk klarer å holde sånn noenlunde liv i en stund).. ;)

Ny stueplane og potte.

Hjerte-formet telys-hoder.

Mini-potter.

Blad-kurv.

Typen sin potteplante (eller palme, som jeg kaller den! ;) hehe). Typen skulle på død og liv ha akkuraaat denne planten da vi var innom på Ikea. Ble utrolig mye styr med den, var såvidt vi fikk den inni bilen. ;)

Masse nye, store, gode, myke håndklær. <3

Pynte-håndklær til kjøkkenet.

"In my dreams" putevar.

Elsker dette sengesettet! <3

Romantisk mønster. <3

Deilige flannell sengesettet! <3 Love it! =) Kanskje litt for varmt nå, men kjempedeilig og lunt på kalde vinterdager (og netter!!). =)

Godis-skålen min.. <3 ..som etterhvert fikk selskap av en..

Chips-skål..

Sweets skål..

og Dip skål.. ;)


<3

Ingen kommentarer: