fredag 15. oktober 2010

Jeg vil ha en liten hund..


...voff, voff, voff - voff !!!

Jeg HAR så lyst på en søøt, liten Cavalier King Charles Spaniel..!!

Jeg er riktignok lykkelig matmor til de to nydeligste pusekattene i hele verden, Bella og Ariel, og kan egentlig ikke ønske meg så mye mer *<3*

Men jeg ER så glad i dyr, og jeg koser og breler og duller med puse-prinsessene mine hele tiden, så de nesten blir litt lei av og til. Jeg får rett og slett ikke nok av de søte pels-klumpene og all brelingen og kosen *sukk*. Tror faktisk pusene kunne trenge litt avlastning, hehe. Defor har jeg lyst på en hund i tillegg til de to små søte hjerteknuserne mine (Jeg har tydeligvis et umettelig brele-behov ?).

(Enkelte vil kanskje påpeke at jeg muligens høres litt verpe-sjuk og hønemor ut, og at jeg kanskje derfor burde tenke i retning av stellebord og sparkebukser fremfor tyggebein og doggy-bags. Om det er den biologiske klokka som tikker er ikke godt å si. I så fall tikker ikke hodet mitt i samme takt, for jeg blir 10 ganger så begeistret og smelter 10 ganger så mye av et lite puse-fjes sammenliknet med et baby-fjes).


Dessverre har jeg ikke råd til hund, i og med at jeg er fattig student og er langt fra ferdig utdannet.. :-/

Men på sikt, - en gang i fremtiden når jeg er ferdig med utdanningen og har fått fast jobb, en mann (?), en baby (??), et hus med hage, og en svær bil med plass til alle kjæledeggene i, vil jeg utvide familien med en søøt, liten Cavalier! *<3*









The adorable Cavalier King Charles Spaniel "Elizabeth Taylor" from Sex and the City:



Ingen kommentarer: