onsdag 20. oktober 2010


I går klarte jeg å forsove meg, og gikk dermed glipp av forelesningen i farmakoterapi på Haukeland..




For noen år siden hadde jeg bare trukket på skuldrene, men nå får jeg kjempedårlig samvittighet de gangene jeg mister en forelesning. Av alle fagene jeg har tatt opp igjennom årene, er farmakoterapi et av de gøyeste fagene jeg har hatt. Jeg har faktisk lyst å gå på forelesning, og blir derfor i dårlig humør når jeg går glipp av en.

Siden jeg våknet ca kvart over elleve (*rødme*), og forelesningen sluttet tolv, hadde jeg ikke sjangs å nå den, og begynte i stedet å rydde i skuffer og skap på kjøkkenet (noe jeg gjør når jeg er i dårlig humør). I løpet av en halv time hadde jeg doblet skap-plassen, og nesten fylt en hel boss-sekk med produkter utgått på dato. Dette resulterte i at jeg fikk enda dårligere samvittighet, denne gang over å kaste en masse mat som bare har stått innerst i skapet og støvet ned.

Jeg ble helt stresset av den gnagende dårlige samvittigheten min, og gav tilslutt etter for Poogie`s ønske, og laget brownies på forespørsel..



I dag har jeg vært på jobb, - 4 timer med karusell-snurring og pille-trilling. Er en stund siden sist jeg har vært på jobb nå, så merker at "autopiloten" delvis har koblet seg ut, hehe.



Snille Poogie kom med bilen og hentet meg da jeg var ferdig. *<3*

Kjøpte med oss Dolly-pizza (Los Bandidos + King Kreole, NAAMM!!), og spiste sen, usunn middag foran tv`n.. ;)

Det ble film i dag også; "Prince of Persia, - the sands of time" ;










Jake Gyllenhaal som Dastan.. NAAMM!!

Anbefales!!

Ingen kommentarer: