søndag 2. oktober 2011

Essie Fall Collection 2011


For en stund siden bestilte jeg 4 neglelakker fra Essie Fall collection 2011 (jeg lot vær å kjøpe Lady Like og Case Study i denne omgang)..


Jeg fikk pakke i posten for noen dager siden, men glemte av hele greien da jeg ble slått ut av de sinte forkjølelses-bassillene..


De 4 neglelakkene (dagslys, uten blitz).

De 4 neglelakkene (dagslys, med blitz).

Fra venstre; Carry On, Very Structured, Power Clutch, og Glamour Purse.


Etter 3 dager med feber-svette og forkjølelses-ørske kom jeg plutselig på alle neglelakkene som lå og ventet på meg. Så da måtte jeg jo selvfølgelig prøve dem på alle sammen. Jeg var fremdeles ganske snyylta og slapp, så jeg gadd bare å ta på ett strøk (noe som er i minste laget for Essie neglelakkene), pluss at jeg sølte noe fryktelig (jeg hadde bare ikke orkis til å gjøre det noe fint og nøyaktig).

*I just slapped some paint on!* haha ;)

Essie Glamour Purse..:

Essie Power Clutch..:

Essie Very Structured..:

Essie Carry On..:

I tillegg til neglelakkene fra høst kolleksjonen, bestilte jeg 2 andre (mer lyse og sommerlige) farger. En´ i transparent sorbet-rosa, og en´ i kremet korall-rosa. =)



Essie Pink Glove Service..:

Essie Cute as a Button..:

<3

Ingen kommentarer: