onsdag 15. juni 2011

Waffle Duty


Hin dagen hadde Poogie ubemerkelig sovnet av, mens jeg satt inne i sofaen og pugget for harde livet. Da han omsider våknet og kom til seg selv igjen, var klokka tolv og i seneste laget for middag. Jeg foreslo en brødskive, rundstykke eller knekkebrød, men dette forslaget ble heller mindre godt mottatt. Jeg trakk bare på skuldrene, og begravde hodet ned i pensum-bøker og nett-forelesninger igjen.

Plutselig hører jeg en masse romstering ute på kjøkkenet. Til slutt ble jeg såpass nysgjerrig at jeg lot pensum være pensum, og trippet stille over stuegulvet og inn på kjøkkenet for å se hva som var i gjære.

Da hadde Poogie plutselig funnet på at han skulle lage vafler, og var i full sving med røre og vaffeljern. ;) Jeg fikk dermed servert rykende ferske vafler til nattmat! hihi =) Generelt er jeg egentlig ikke noe vaffelmenneske, men disse Toro-vafflene syntes jeg faktisk var ganske gode. ;)

Jeg liker dem best plain (uten sukker, smør og syltetøy), og rett fra jernet; helt rykende ferske og så glovarme at man nesten brenner seg på tunga når man putter dem i munnen.

Men på et eller annet tidspunkt sporet Poogie av i vaffel-stekingen, og endte opp i vanlig, kjent positur..;


Fall off the waffle-wagon..

Den som endte opp med å steke vaffel-hjerter til langt på natt, var tøtto som egentlig skulle lese til eksamen.



So much for my pharmaceutical qualifications!

;)

Ingen kommentarer: