lørdag 11. juni 2011

Summer Holiday


Om nøyaktig 1 uke er det SOMMER-FERIE !!! Hiiiii =D

Skal bli så utrolig deilig med fri både fra skole og jobb! Og ikke nok med at det er ferie, men vi har BESTILT TUR TIL SYDEN !! =D =D

Vi hadde egentlig blitt enige om at vi bare skulle være hjemme i år. Men vi ombestemte oss i siste liten, thihi ;) . Så om ikke lenge pakker jeg bikinien min, og setter kursen mot etterlengtede solstråler og sommer-varme!

Sommerens sydentur går (nok en gang, eller rettere sagt; for 10. gang (!!!)..) til Rhodos. Jeg blir aldri lei denne fantastiske øyen!:

Solens øy.. <3

GLEDER MEG SÅ UTROLIG MYE !!! =D =D =D

..til sol og varme..

..plasking i store svømmebasseng..

.. masse bading og "soling" på stranda..*
* (dvs.. jeg blir ikke brun.. bare mindre lik-blek! haha ;) ..)..

..utflukt og sightseeing..

..spise masse god mat..

.. drikke maange fancy, fargerike cocktails..

..dyrke romantikken.. <3

..kose seg ute til langt på natt.. =)

..tilbringe late, avslappende dager i solen..


..hele 14 dager i et gresk paradis!.. <3

<3

Ingen kommentarer: