lørdag 18. juni 2011

Pels-lykke


Hin dagen våknet jeg på en av de koseligste måtene man kan tenke seg..

Da jeg slo øynene opp, stirret jeg rett inn i den myyke, tovede pels-dotten av en liten puse-prinsesse, med det søteste puse-fjeset ca. 10cm fra mitt eget. <3

Finnes det noen koseligere måte å våkne på..? <3

Og da jeg strakk på beina, kjente jeg masse myyk pels som kiilte under føttene. Da jeg så nærmere etter, viste det seg at jeg lå og spente halvveis borti "Lille" Ariel pusen, som hadde lagt seg nede ved beina, helt klin inntil føttene mine.. <3

Søteste fotvarmeren! <3

Jeg er vanligvis en særdeles morgengretten person. Men når man blir vekket på verdens koseligste måte, av verdens nydeligste søteste puse-prinsesser, har "morgenstund" definitivt gull i munn også for meg! <3

(Dvs "Morgenstund" = kl. 11 - halv 12.. hihi ..).. <3
Bare Tigerpusen min manglet (han var desverre på jobb denne morgenen).. :-/ Jaja.. ;)

Kose-stund med lille brele-Bella.. <3

Ingen kommentarer: