tirsdag 20. september 2011

Made of sugar


Mitt lille sukkersøte cupcake sett.. <3


Myke, duse pastellfarger.. <3 So girly.. ;)


Søtt, lite muffins-stativ.. <3


Søte små muffinsformer i lyserosa og lyseblått.. <3


Hjerteformede muffinsformer i søte, duse pasteller.. <3


Is-blå muffinsformer med pingviner og snø-krystaller.. <3


Muffinsformer med vakre, hvite roser.. <3


Muffinsformer til en spesiell anledning.. <3


Pyntebånd i duse farger.. <3


Blanke, skinnende tipper.. <3


Snøkrystaller, sølvkuler og søte små hjerter.. <3


"Fairy dust"-glitter og prinsesse-strø.. <3


Pynteperler i lyserosa, perlemor og lyseblått.. <3 Pasta- og konditor-farger i lyserosa, lyseblått og kremhvitt.. <3


Hvit og rosa ferdig-frosting på tube.. <3


Blanke tipper og tilhørende koblere.. <3


Spatel, muffinsbrett, jumbo former og feather bag.. <3



<3

5 kommentarer:

Twitter sa...

SV: Veldig enig med deg Anne C.

Anonym sa...

Så stilig!! mange fine muffinsformer :) Lager du mye muffins eller?!

Anonym sa...

Wow, du har jo tatt helt av!
Hva er anledningen? :)

Her handles det inn en liten ting av gangen, kjenner jeg nok en gang er litt misunnelig på det budsjettet ditt :P

(Godkjenningskoden for kommentarer ble av alle ting "hatedic", er det mulig?!)

Anne C. sa...

Jeg har alltid vært glad i brownies og muffins!! Siden jeg ikke liker så mye annet bakverk, har jeg funnet ut at jeg heller får ha litt ekstra med cupcake ting! Cupcakes kan jo pyntes og varieres i det uendelige (brownies er det litt vanskeligere med).. ;)

Akkurat nå er jeg på jakt etter den perfekte oppskrift på blåbær muffins.. Help, anyone..?? ;)

Anne C. sa...

Hmm, når jeg ser tilbake på bildene av cupcake settet nå, innrømmer jeg at jeg kanskje gikk en smule overboard.. ;)

Jeg skulle lage cupcakes til niesen min sin konfirmasjon, og skulle egentlig bare handle inn noen "få" ting (f.eks. muffinsformer, muffinsbrett, spatel, tipper og sprøyteposer), men så fikk jeg øye på noe søt pynt, og så enda noe, og ENDA noe, som jeg bare MÅTTE kjøpe med meg.. Jaja.. ;)

Men det er jo pynte- og bake-ting som holder seg, og som man har for en god stund fremover. =) Jeg trenger med andre ord ikke handle inn mer cupcake ting på en stund, for å si det sånn.. hihi ;)

Hææ..?? Har jeg godkjenningskode..?? :S Da burde de isåfall lyde mer i retning av "salchow" eller "spin blur".. ;)