mandag 15. juli 2013

Shopping Craze


Ja, da var det vel på tide med noen shopping innlegg..  ;)  hiiii..  Disse shopping bildene blir litt i hytt og pine og går på kryss og tvers tidsmessig, men det får våge seg.. ;)


Varm, lun angora genser med perler, fra Vila..:


Gleder meg til å bruke denne når vinteren og kulden kommer!


 Nye bluser..









Varme gensere og cardigans til kalde høstkvelder med ulende vind:

Denne genseren fikk jeg brukt litt i vinter allerede, og den er blitt en av favorittene mine! Den er skikkelig chuncy, og sååå varm og god! =)


Sennepsbrun cardigan med svarte kontrast-lommer..


Denim shirt med studs på kragen. Kan ikke si jeg er så overbegeistret for denim trenden som er nå for tiden.. men nye jeans, denim skjorte, og jeans jakke har det likevel blitt..  ;)


Bling bling topper med overload av sequins.. :


Hmm, vet ikke hvorfor, men når jeg ser denne toppen med alle sequins`ene i sølv, begynner "Space World" å spille inne i hodet mitt..  ;))



Deilig gammelrosa strikkegenser..



Basic Skull topp..



Deilig tykk og myk strikkegenser med stort hjerte på brystet.. Elsker denne genseren, og bodde bokstavelig talt i denne genseren i store deler av sen-vinteren! =)



Heavy strikkegenser med chuncy zipper i ryggen. Blir deilig å ha nå i høst! 



Bling necklace ;)



To nye, varme tube skjerf. Blir deilige å ha på skøyte-isen i vinter. =) 





Genser med kitty pow fra Asos.  Åh, denne er så søt! ;)  Den er bittelittegranne kort (siden den er fra petite collection, ikke regular). Den kunne godt vært litt lenger og bittelitt mer baggy, men pytt sann, så lenge den akkurat går nedpå hofta og bukselinningen, så ok.. ;)


Rosa angora genser fra hm, kjempemyk og varm og deilig. Denne brukte jeg mye i vinter! =)


Dersom jeg skulle beskrives med få ord..:   ;)


Jeg som elsker pusekatter..., -  denne måtte jeg jo bare ha..  ;)


Tynn, vårlig fersken-farget genser.. Kjempeherlig å ha på, men veldig baggy, så går nesten rundt som et vandrende telt.. ;)


Da jeg var yngre msilikte jeg (ja nesten hatet) Converse. Jeg syntes de var dritstygge, og syntes at alle som gikk med dem så helt latterlige ut.. Syntes beina deres liknet vedlig på pailabbene til Langbein! ;)

Ikke var de gode å ha på føttene heller, jeg fikk vondt under fotsålene av å gå med dem. Kanskje ikke så rart, siden jeg prøvde på "vanlige dame-Converse" i minst 1 størrelse større enn det jeg burde hatt (de hadde aldri de minste str. i butikken).

Men det siste halvannet året har jeg gjort helomvending og totalt skiftet mening. Jeg fikk nemmlig øynene opp for "barne-Converse", som kommer i mindre størrelser og som passer føttene mine perfekt! Ikke ser de like pailabb-aktige / Langbein-aktige ut heller, slik som dame- og manne-conversene i større størrelser. Jeg har med andre ord fått helt dilla på Converse! ;)  Så det har blitt en del nye par det siste halvannet året ja..: *kremmt*  

Askegrå high Converse..



Marineblå..



Hvite..



Lysegrå..



Mint-grønne..


Tynn Star genser, perfekt nå om våren og på litt kjølige sommerkvelder! Denne har jeg brukt kjempemye allerede. =)


Tube skjerf i grått, med masse små og store stjerner..


Tynn basic strikkegenser, kjempedeilig å laffe rundt i..


Nye cardigans i vårlige farger..


Nye basic topper i knall, knæsje neon farger..


Vet ikke helt hva som går av meg for tiden.. Jeg pleide å sky knæsje farger (spesielt oransje) som pesten! Men nå har jeg gjort helomvendig her også, ser det ut til.. hihi. ;)


Knall, nesten selvlysende fersken-oransje! Noe jeg trygt kan si at jeg aldri før har gått med! ;)


Jeg har også tatt en litt merkelig vri av en detur på jeansfronten (til min samboers store fortvilelse). Jeg kjøpte meg nemmlig en hullete, oppskrapa jeans, noe han mildt sagt var lite begeistret for! haha ;) 


Klassiske nude pumps fra Aldo. =) 



Så kom den skjulte pusekatten i meg til overflaten igjen..


*Meeeow!*  ;)



Og jada, så ble det enda en ladning med regular, low Converse.. 

Både hvite.. 


..Mint-grønne..


 ..Fersken-fargede..



 ..og askegrå..



Riktignok ikke kjøpt samtidig alle sammen (er du gaal!?), men det har blitt en liten samling det siste halvannet året ja.. og jeg snuser litt på andre farger, så det blir sikkert ikke de siste. ;)  De er jo så deilige å laffe rundt i  (og jeg bruker jo barne-Converse, som er nesten halve prisen av dame- og manne-Converse!)..  ;)

Ingen kommentarer: