mandag 3. januar 2011

Romjuls-skating på Iskanten =)


ENDELIG er skøytene fikset !! =D En svært så snill trener i BKK har remontert venstre-skøyten!! Wheehee!! =D *Lykkelig!*

Så da måtte jeg jo selvfølgelig en liten tur på Iskanten i romjulen for å teste dem. =)
Merket svært stor forskjell nå etter re-monteringen! Er litt usikker på om jeg må ha enda en liten justering, men må nok skate i dem litt mer, før jeg bestemmer meg. =)

Nå klarer jeg allfall å ta piruetter på ventre-skøyten, i motsetning til før remonteringen, da jeg ikke for mitt bare liv klarte å ta en eneste piruett i det hele tatt!! :-O .. hihi ;-)

Skøytene mine er så og si helt nye og ubrukte, så jeg kommer nok til å bruke en del tid på å gå dem inn, siden jeg bare skater sporadisk (ca 1 gang pr uke). Akkurat nå er de veldig ubehagelig å gå i, siden de er ganske trange og mye stivere enn hva jeg har vært vant til med gamleskøytene. Det nye jernet er mye kortere enn det gamle, og dette også er litt uvant og kommer til å ta tid å venne seg til. Føles som om det "mangler" en stål-bit helt bakerst på jernet, så kjennes ut som om jeg skal tippe bakover.. hihi.. ;-)

Her er et par piruetter på nye skøytene. Klarte ikke å se noe forskjell fra piruetter på de gamle (les; piruettene er like elendige på begge parene.. hihihihi.. ;D ..).. thihi.. ;)

Pancake spin

Tuck spin

Doughnut


Verdens vakreste.. hahaha ;)
WTH..??? ;o) Aner ikke hva som skjedde her.. hihi ;)
Hadde ikke helt bestemt meg for om jeg skulle ta kamel eller sitte piruett.. ;) ..så endte med at vingle-høna for rett på rumpa.. hihi ;) <3

Happy skating, folkens!
=D

Ingen kommentarer: