fredag 31. desember 2010

Snurr på isen.. =)


Søndag 12 desember ;

Hakkete, oppskrapet is og uskarpe jern (som ikke har blitt slipt på evigheter :S ..) til tross, -
det ble en hyggelig stund med masse snurrings og knall og fall. =)
Storkoste meg! <3

På slutten begynte det å snø, og tilslutt var jeg eneste igjen på isen. Skøytet frem og tilbake over hele banen, mens jeg så opp i luften på alle de bittesmå snøfnuggene som kom dalende ned fra himmelen, og et øyeblikk føltes det nesten som om jeg var inne i en snø-krystall-kule med julemotiv! *<3*

*Julestemning* <3

Nisse-jenta klar for skating i det nydelige vinterværet! hihi ;)

..(tatt en gang tidligere i vinter, da det faktisk var blankpolert, fin og glatt is.. det var tider det! hehe).. ;)

..i motsetning til den oppskrapte isen på søndag (understatement of the year).. :S

..men utrolig koselig for det om! <3

Har endelig fått nytt batteri til mobilen min (som har ligget i koma i et par måneder nå), og nå funker den som bare fyyy!! ..Så da måtte jeg selvfølgelig teste den og ta noen skate-snutter.. Wheee ;)










Happy Skate-face ;

Ingen kommentarer: