onsdag 21. mai 2014

Nye Victorias Secret Bikinier


Bikiniene er ikke fra årets VS kolleksjon, men de er "nye" i den forstand at de er de nyeste tilskuddene i bikinisamlingen min.. ;)

Denne bikinien er en av storfavorittene mine! Kjempesøt og girly! =) 



Men den egner seg best for rolige dager på stranda, hvor man for det meste ligger på solsengen, og bare tar seg en forsiktig liten dukkert, sånn innimellom.



Den har ingen spilersvært lite vattering, og tynne stropper, så den gir så og si ingen støtte for store kanoner! ;) 



Synes også de kunne laget denne bikinitoppen i en størrelse større, men ulempen med det er at båndet rundt ryggen blir altfor stort. =( 


Hvorfor lager de ikke separate cup- og bånd- størrelse (30/L  32/XL), istedenfor cup- og bånd-størrelse i ett (S, M og L)..? Latterlig uprofesjonelt, spør du meg!



Man kan altså ikke herje for mye rundt i denne bikini-toppen (da bør man iallfall dobbeltsikre den med halterneck-stroppene!).. ;)




Men juvel-pynten i midten veier mye opp for manglende støtte! ;)



Absolutt ikke en bikini man har på seg en aktiv dag i vannskliene i badeland, men veldig søt, og perfekt til rolige, avslappende dager i solen! =)



Denne emerald / smaragd grønne bikinien er kjempefin til oss med veldig lys hud og rødlig hår! Og PS! Den funker t.o.m. for oss med store frontparti!! =D 



Den kan riktignok aldri erstatte en kraftig halterneck modell hva hold-in-place og støtte angår, men for å være en trekant-bikini, gir den ganske bra med støtte. =) 



Den beskjedne vatteringen former puppene fint og skjuler evt. frysepupper, uten at de "booster" puppene og får dem til å se større ut enn de egentlig er i virkeligheten.  Beste trekanbikini jeg noen gang har hatt!! =)



En annen nykommer er Victorias Secret Bombshell bikini (som riktignok kanskje er litt overflødig for oss med mye "bombshell" fra før av!).. ;) 



Jeg har tittet på denne bikini-modellen i flere år, og likte den veldig godt fra første gang jeg så den. Men jeg var veldig i tvil om størrelsen osv, og endte hver gang opp med å ikke kjøpe den likevel. 



Men tilslutt bestemte jeg meg da og bestilte, mens jeg ventet spent på om bikinien var like fin i virkeligheten som på skjermen.. Og ja, - den var vel verdt pengene!.. Og vel så det!..  =) 



Veldig god støtte, og den eneste "bh-bikinien" som holder melonene noenlunde på plass når jeg svømmer, og herjer med gakk gakk`er og bademadrasser i syden! =D 



Lyse pastell-farger blir ofte ganske "blass" mot veldig lys hud, men denne har en varm ferskenrosa undertone, som gjør at man ikke bllir fullt så "hvitvasket" som ved rene, duse, nesten hvitaktig pastell-farger. 



Det eneste negative med bombshell bikinien, er at den får puppene til å se eenda større ut! (Og det er virkelig det siste jeg trenger!). =S  



Seriøst, jeg fikk noen rare blikk rundt bassengkanten da jeg kom spradende rundt med denne her (og den rosa), hehe. 



Tror løsningen kanskje blir å evt. kutte vekk vatteringen i skålene, så puppene ikke ser fullt så "svulmende spengt" ut, og bikinitoppen ikke ser ut som om den skal eksplodere når som helst, i neste sekund.. hihi ;))



Er veldig glad i dette leopard-mønsteret, synes faktisk dette mønsteret er finere enn de nyere leopard-mønstrene fra VS. =)



Det eneste minuset med denne bikinien, er at trusa er litt smalere og har litt høyere skjæring enn samme trusa i de nyere kolleksjonene (så går og venter på at VS skal gjøre en re-make av denne bikinien, hehe).  ;))



Denne svært så fargerike bikinien er også blitt en storfavoritt!



Elsker kombinasjonen av perler og sequins i forskjellige farger, og hipkini trusa i knall korall! =D



(Jeg som hverken likte korall eller sequins før.. Folk forandrer seg, hehe). =) 



Det eneste jeg har å utsette på denne bikinien, er at dette er den "vanlige", basic trekant-modellen fra VS =  gir ikke særlig støtte til oss med store meloner! ;))



Men knyter man stroppene litt stramt i nakken og rundt ryggen, klarer man til en viss grad å kompensere for manglende støtte (ulempen da er at stroppene gjerne gnager litt i nakken). .



Elsker denne trusa fra VS! Jeg har tidligere nesten utelukkende hatt side-tie truse (bikinitruse med knyting i sidene), men så oppdaget jeg altså hipkinitrusa, og foretrekker nå denne fremfor side-tie anyday! =)



Denne paisley mønstrede bikinien trodde jeg virkelig kom til å bli en av de nye ynglingene i bikinihyllen min.. Fargesprakende, sommerlig og litt eksotisk, med søte detaljer som rysjer og juvel-pynt. 



Men det hjelper lite når cup-sizen er biittelitt for liten, og båndet rundt ryggen er flere hakk for stor.. :-/ 


Ikke så gøy hvis man ender opp med å gå og hipse på overdelen og rette på den hele tiden! :-/ (Her må jeg nok ty til kyndig faghjelp, og spørre om mamma kan sy den inn i ryggen littegrann!). ,)



En kjempefin bikini, - men egner seg best til rolige, late dager på solsengen (ikke noe stuping og herjing i bassenget med andre ord).. ;)



Har du bikini fra Victorias Secret..? =)

Ingen kommentarer: