torsdag 15. mars 2012

..og enda mer shopping!! =D =D =D


Kongeblå clutch fra Asos.


Glitter clutch fra h&m..


Sequin Pearl clutch fra Accessorize..


Svart sequin clutch fra en eller annen veskebutikk i sentrum som jeg ikke husker navnet på..



Glitter Platå Pumps fra New Look (jeg ble mobbet i hele romjulen av hele familien for disse skoene, hihi).


Nyydelige leaf øredobber i sølv fra Accessorize (eeendeliig! som jeg har gått og ventet på disse!). Jeg har matchende smykke.. De er såå fiiine! <3


Armbånde i svart, koksgrå, sølv, granitt og kobber..


Metal chain armbånd (som minner mistenkelig om svette-bånd, når jeg ser nærmere etter..).. ;)



Choacer armbånd, i sølv og gull..


Shampo og hårkur..


Hårskum og leave-in..


Serum og varmebeskytter..


Øye/leppe-maske og øyekrem fra Decleor.. <3


*Shopeti-shop*

9 kommentarer:

motionocean sa...

Det var da ikke lite! Jeg falt litt for alt det som glitrer ;)

Vestfoldgirl sa...

Så mange fine ting! Skoa var lekre :) Men hvordan kan du handle så mye, er du ikke student??!! Jeg har null penger om dagen, det er bare masse kjipe regninger. Men til helga skal jeg til London, og skal tillate meg å handle bittelitt der!!!

Anne C. sa...

Motionocean: Ja jeg er glad i bling-bling, hehe ;)

Anne C. sa...

SV, Vestfoldgirl: Jeg er student ja. Jeg gikk litt opp i lønn i sommer da jeg fikk studentlisens, så jeg tjener mer på samme mengde deltidsjobbing nå enn det jeg gjorde før. En del av tingene kjøper jeg på Ebay e.l, og da får man det jo ofte billigere enn om man hadde kjøpt det direkte i butikken. Og så er det ikke til å stikke under en stol at jeg er heldig (og litt bortskjemt) som har en samboer som tar unna mange av de "kjiipe regningene". ;)

Hilde sa...

Kjempestilig!:)
Jeg likte skoene, de er nok råstilige til en svart kjole!!

SV: Du kan glede deg! Det er en veldig følelse å se de første hestehovene. Her plopper de opp en etter en:) Noen har faktisk funnet hvitveis også!

Så herlig med fint vær i Bergen også! Det er jo en veldig fin by, og enda finere når sola skinner:)

Skaff deg hund, sier jeg bare! Det er så mye glede i dem. Og litt jobb selvfølgelig, men mye kan man "velge" etter rase.

God helg!

Vestfoldgirl sa...

Heldig du er som har en snill samboer!! Skulle ønske jeg hadde det noen ganger :) Og gleder meg enormt til jeg får en vanlig jobb og dermed vanlig lønn!! Det skal bli så godt etter tre år som student! Nå har jeg dårlig samvittighet hver gang jeg kjøper noe jeg egentlig ikke har råd til!
SV: London var fantastisk! Jeg elsker byen, men fikk ikke gjort så mye denne gangen. London Eye har jeg aldri tatt...vet ikke om jeg hadde turt å ta den. Man er visst ganske høyt opp og jeg har ganske ille klaustrofobi til tider.

Marit sa...

Så mye fint da :D

Hanne sa...

Du din shopoholiker :)
Kan ikke skjønne at du ble mobba for de skoa der, de er jo råååfine, og så elegante!

Øredobbene vil jeg og ha. Har smykket i gull (første tingen jeg kjøpte i gull, noen sinne!), og vil ha både øredobber og smykke i sølv..hehe.. Nydelig! Bare synd kontoen er skrapet. (Fristende å bruke mastercard nå de siste månedene som student, haha)

Anne C. sa...

SV, Hanne: Jeg ble ikke mobbet for stygge sko, men for de latterlig høye stiletthælene og king size platå. ;)

"Klarer du virkelig å gå på de der..?!!", spurte bestemor og forlangte at jeg skulle gå bortover stuegulvet. Måtte gå en runde på stuegulvet foran hele famillien, og swirle, omtrent som om jeg var på catwalken, hihi. ;))