onsdag 27. oktober 2010

Miss my Camera..


Vårt kjære kamera (med alle ferie-bildene og videosnuttene) ble stjålet da vi var på ferie på Kreta i sommer. =(


Savner kameraet sånn, skulle ønske jeg kunne få det tilbake. :-/ Om ikke kameraet, så i alle fall alle de koselige bildene, og de håpløse videosnuttene av vår lille minigolf turnering, der Poogie og jeg slo hole-in-20, haha..)..

Nå har jeg bare den usle lille mobilen min å ta bilder og snutter med. I utgangspunktet bedre enn ingenting, men i praksis ubrukelig siden batteriet på mobilen er ur-gammelt og utladet, og tappes for strøm etter en snutt på 15 sekunder.. :-/

Jeg vet det er lenge til jul, men;
"Kjære julenissen, jeg ønsker meg et kamera helt maken til det jeg hadde! Xxx"




"Say Cheeeeeeze..!!!"..




;)

Ingen kommentarer: