tirsdag 14. juni 2011

New Polish


Snopet meg en ny neglelakk fra Essie i forrige uke:

Essie Fiji.. <3

En nyydelig, kremet, duus rosa farge..

Det dyrebare kameraet vårt ble stjålet på stranden i Platanias i fjor sommer (ja visst, ja visst, jeg veet at dette er øørtende gang jeg beklager meg over det!!), så jeg må fremdeles lide meg gjennom snapping med et latterlig dustete og mildt sagt ubrukelig mobil-"kamera" (som man egentlig ikke burde ha lov til å kalle et kamera i det hele tatt$!), hvilket innebærer delvis forvrengte fargenyanser og særdeles tåkete, uskarpe bilder ! =S Det er i så måte nærmest umulig å gjengi hvor fantastisk søøt og girly denne polish`en faktisk er.

For dem som har snappet opp nydelige "Borrowed and blue" fra Essie`s wedding collection 2011, kan Fiji sees på som "rosa-varianten" av denne. ;)

My new favourite! <3




=)

Ingen kommentarer: