søndag 5. juni 2011

Hello Pro


Min gamle, svære IBM laptop levde på lånt overtid, og (ifølge min far) var det vel derfor kanskje ikke helt uventet da det plutselig sa stopp, og den sovnet stille inn en vinterkveld i november. For meg ble det likevel et aldri så lite sjokk, ettersom jeg alltid hadde vært full av overbevisning om at min laptop skulle leve i det uendelige.

So much for denial and stupidity.. ;)

Me, my cutiepies and my (previously healthy, now deceased) IBM..

Og ikke nok med det, jeg fikk meg enda et aldri så lite (men langt hyggeligere) super-sjokk da jeg fikk en Apple MacBook Pro i julepresang av hele familien! <3

My new Mac..

Before unboxing..

How do you like them apples..? ;)

A real beauty! <3

Ettersom min nye Mac Pro 13 tommer er altfor liten og nusselig for min gamle, svære pc-bag (beregnet på en 18-tommers IBM), fant jeg ut at jeg i det minste burde utstyre min nye Mac med beskyttelses cover, inntil jeg har funnet en ny, passende pc-bag.

Selvfølgelig var alle 13 tommer cover`ne utsolgt i butikkene. :( Nødløsningen ble å bestille på internett. Jeg tok en liten impulsiv u-sving, og klikket denne hjem i postkassen min.. :

Hello Kitty cover for Mac Pro. =)

28 + Hello Kitty = hopelessly childish! ;)

The cutest, girliest Mac Pro! Thihi ;)

<3

Ingen kommentarer: