lørdag 8. februar 2014

En etterlengtet skøyte-tur!! =D


=D  ENDELIG!!! =D

Idag fikk jeg en etterlengtet tur på isen igjen, etter en og en halv måned borte pga sykdom! =S Det ble riktignok bare 2,5 timer, etterfulgt av 1/2 time uttøying, og da var jeg helt utslitt etterpå! (Jeg begynner visst å bli gammel!).. hehe ;)  


Sittepiruettene var innmari seige idag og spagaten satt laaaangt inne, men heeeerlig fantastisk var det likevel!! hiiiihiiii =D

Åh, som jeg har savnet denne fantastiske utsikten.. :

Tøtto er endelig tilbake i sitt rette element !!!  ;)) 

Fikk også litt break-in tid med de nye skøytene mine! Se, så fiiiine! =) Nye skøyter er såå heerlig! =) 


Presterte å glemme noe av det viktigste idag, nemmlig skøytesokkene mine.. =(  Dermed måtte jeg bruke de vanlige sokkene mine som jeg stod og gikk i fra før av, og de fikk kjørt seg temmelig bra kan du si.. thihii  =D


Åh, det er lenge siden jeg har følt meg så sprudlende glad og levende! =D Skating er bare helt fantastisk trening! Det er ingenting som får endorfinene til å suuuse sånn rundt i kroppen, og ingen annen treningsform som får en til å boble sånn over av glede og bare ville ha mer i bøttesvis! =D

Føles neeesten som om jeg er 16 år igjen, hehe ;))  

(For de utenforstående;  Da jeg var 16, oppdaget jeg for første gang Bergenshallen, og begynte å skate fast i helgene. Jeg kunne ingen verdens ting og trynt`an i isen så det sang hele tiden. Men jeg elsket det, og fikk skikkelig endorfin-kick og lykke-rush hver gang jeg gled ut på isen! Husker første skating i Bergenshallen som om det var i går! 16 år gammel Bambi, halvveis flygende, halvveis vaklende bortover isen, sammen med resten av vennegjengen, mens "Happy Boys and happy Girls" av Aqua dundret i bakgrunnen.. ;))  Devar lykkelige og bekymringsløse tider det ja!!).. =) 


Ei sliten, men blid og lykkelig Tøtte, med after-skate-glow og skikkelig endorfin-rus! =D

1 kommentar:

motionocean sa...

Jeg får også lyst til å skøyte!! Også skjønner jeg GODT at du ble sliten, altså!