tirsdag 22. mai 2012

En kjempefin dag! =)



Etter å ha gått på skyene hjem fra en vel overstått eksamen, tok jeg en aldri så liten velfortjent hvil på sofaen, før jeg dro ned i sentrum og shoppet meg noen små eksamenspremier (to par øredobber, en ring, to summertopper og et par korall rosa ballerina sko). =)





Mer rakk jeg ikke før jeg ble hentet av mamma, pappa, brodern og fetteren min, før vi kjørte hjem til leliligheten min og hadde koselig besøk og eksamens-feiring. De hadde med seg bløtekake, is og jordbær. NAMM!!  =D


 

Jeg fikk eksamenspremie av Mamma og pappa (vanvittige 2000 kr !!). :-O . Ble helt lamslått og sjokkert, men samtidig veldig rørt og glad over at de var så henrykte og ville være med og feire og gi meg en helt uforglemmelig dag. . <3 





Jeg pleier vanligvis ikke få premier for eksamener o.l. da, men denne gangen var det litt spesielt, siden det var den siste ordentlige eksamenen min, og jeg at på til fikk A. Syntes nå det var aaltfor mye penger  (og A`en var nå mye premie i seg selv også), men pappa bare klemte meg og sa "kjøp deg noe fint! Det har du fortjent!". <3


FOR ei heldig og bortskjemt brelejente jeg er!! <3





Familien ble til sent på kveld, og da de gikk og jeg satt der helt alene kjente jeg plutselig hvor sliten jeg var. Jeg la meg og sovnet som en stein med en gang, og jeg våknet ikke før kl. 13 dagen etterpå (!). Da hadde jeg syykt vondt i nakken og i hodet, på nippet til å gå over i en dundrende migrene. 





Så det var ikke annet å gjøre enn å drikke masse vann, ta migrene tabletter og ligge meg ned og hvile igjen. Timer senere var jeg fortsatt hel tom for krefter, og hodet var et kapittel for seg. Men jeg var såpass bra igjen at vi dro en liten tur på butikken, og laget taco til lørdagsmat, med en episode Big Bang og Nurse Jackie som lørdagsunderholdning.




Lørdag 12. mai skulle vi egentlig feire 8-års dag + vel overstått eksamen (8. mai var det 8 år siden typen og jeg ble sammen!!),  men jeg var så sliten etter eksamenen og hadde så forferdelig vondt i hodet, at vi bare måtte utsette hele feiringen. :-/  Veldig synd, siden jeg hadde gledet meg til en fin jubileumsdag. Men jeg orket ikke noen verdens ting med den dundrende, pulserende hodepinen. Så dobbelt-feiringen står ennå på vent. ;)





Tror ikke det er gått helt opp for meg enda. Tar meg selv i å lure på om jeg har drømt at jeg fikk A. Jeg håpet på å stå, kanskje få en C, eller en B hvis jeg var veldig heldig, men jeg hadde ikke i min villeste fantasi forestilt meg at jeg skulle få A. Men det er helt herlig når livet for en gangs skyld byr på hyggelige overraskelser også!





<3

4 kommentarer:

Hanne sa...

GRATULERER så mye!
Det er jo så typisk "flink pike" at jeg nesten må flire litt, så herlig at du fikk A! Da har du jo virkelig gjort det du skulle 8)

"Eksamenssmellen" er ikke noe moro, den jeg kjent på kroppen den siste uken også.. Håper dere får til en ordentlig dobbelfeiring nå snart!

Marit sa...

Så herlig :D Ikke en dum dag i det hele tatt det ;) NYT den videre! :D

Vestfoldgirl sa...

Så koselig feiring, og utrolig snille foreldre du har!!! Men de syntes du fortjente det, etter å ha jobbet såpass hardt, for hardt må du ha jobba for å få en A. Når jeg fikk A på RLE eksamen hadde jeg pugga som bare det i mange uker før eksamen!
Sv: hehe nei det er ikke noe moro å være over 30 tallet. Jeg later som jeg er 29 for alltid...det er like greit!!

motionocean sa...

Det ER sinnsykt! Og så FLOTT at foreldrene er SKIKKELIG fornøyde for en gangs skyld!! HURRA!!!!